Google Adsense Reklam!
  • Bizim Mekan google üzerinde bizim mekan mobil sohbet chat hizmeti veren sohbet sitesidir.
  • Üşengeçler İçin Zayıflama İpuçları
Google Adsense Reklam!

Üşengeçler İçin Zayıflama İpuçları, Tembeller İçin Zayıflama Hareketleri, Tembellik, Üşengeçlik, Zayıflama İpuçları

Üşengeç kadınlar spor yapmamak için çoğu zaman yeterince vakitlerinin olmadığından yakınırlar. Ama bu doğru bir düşünce olmaz. Spor yapmak için 5 dakikanız her zaman bulunur. Zayıflamak için spor salonuna gitmeniz de gerekli değildir.

5 dakika sabah: Çalar saatinizi 5 dakika önceye kurar mısınız? Elbette bu sizin için çok iyi olacaktır. Siz şimdi yerinizden kalkıp yürüyüş yapacaksınız ?! Ama yok çok tembellik ediyorsunuz. Zararı yok, muhtemelen kendinizi halının üstüne atmak için tembellik etmezsiniz. İlk olarak yatağa ellerinizle destek alarak kendinizi tartın sonra köprü gibi durun. İnanın bu sizi tüm gün esnek ve zinde barındıracak.

5 dakika işte: İşiniz yerleşik olsa da, en azından 5 dakikada hareket edin. İş arkadaşlarınıza gereken bilgiyi telefonla çağrı yapıp söylemek yerine, odasına gidin. Yerinizden kalkmamak için o dakika kendinize facebook’a yönlendirmeyin. Öğle vakti ofisten biraz gezmeye çıkın, bu sayede kaslarınızı hareket ettirmekle beraber yürüyüş zihninizi açmaya yardımcı olacaktır. Bunları yaptıktan sonra gün içinde ve işten sonra da kendinizi yorgun ve halsiz hissediyor musunuz.?

Yine 5 dakika işte: Oturmaktan beliniz ağrıyor mu? Küçük bir yastığı beliniz ile koltuğun arasına koyun. Bu belinizin yorgunluğunu azaltacak ve 8 saatlik iş gününde belin aynı durumda rahat kalmasına yardım edecek. Ayrıca duruşunuzu da değiştirecektir.

5 dakika televizyon izlerken: Televizyona koltuğa uzanarak bakmak yerine, ne kadar yorgun olsanız bile fitness topunun üstünde bakın. Belinizi topa yaslayarak hafif hareketler yapın. Bu hareketler televizyon izlemenize engel olmayacak.Böyle hareketlerin etkileri televizyon karşısında az olur. Ama kanepede tembel tembel oturup hiçbir şey yapmamaktansa bunları yapmak daha iyidir.

Sonraki 5 dakika: En azından sabah ya da akşam vücudunuzun esnekliği için youtube’da çeşitli spor hareketlerine ait videolara bakın ve bu hareketleri tekrarlayın.

Çalışın tembellik sizin sağlığınızı elinizden almasın …


Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir